Ścieżka mailingu reklamowego

Ścieżka ta jest znana jako lejek konwersji, a kluczem do sukcesu jest poprawa lub zoptymalizować każdy kawałek lejka. Na przykład, załóżmy, że na swojej stronie internetowej 30 procent odwiedzających strony głównej, a następnie przejdź do strony sprzedaży produktu. Dwadzieścia procent tych użytkowników przejść do formularza zamówienia. Wreszcie, 40 procent z pozostałych gości zakończyć zamówienie i przyjechać na stronę dziękuję. W tym przypadku, 2.4 procent wszystkich użytkowników zakończeniu lejka, znany również jako współczynnik konwersji 2,4 procent.



Kluczem do poprawy współczynnika konwersji i sukces swojej stronie, jest poprawa każdą stronę w ścieżce konwersji. W rzeczywistości, jeśli wzrósł kurs wymiany każdej strony w lejek o 10 procent, wówczas ogólny wskaźnik konwersji rośnie aż o 33 procent.