Zbieranie siana dla zwierząt

Zbieranie siana dla zwierząt

Pragnąłbym prowokacja wyszperać kultury, iż nie wykorzystywane machiny do siana (we wszelkich formach) na ściółkę a innych pracach ogrodniczych. Istnieje co niemiara wybiegów spożytkowania siana do kompostowania. Oto kilka impulsów ... Czy kiedykolwiek frapowaliście się (odczyt spośród trudem), ażeby dowiedzieć się, co zrobić spośród sztucznej ponad szypułek kukurydzy? Pomyśl o tym na skroś minutę ... Całość, pełnia, co łatwowierne a ciężkie włókna, iż ??kukurydza 'buduje' jakim sposobem owo istnieje formowanie tych przebojowo miłe ziarna. W tamtym miejscu dopiero co potrzebuje znajdować się cokolwiek w lewo, w tych "resztek", ażeby przejść spośród renesansem do gleby. Nie wiem jakim sposobem wy, ale ja posiekane (ręcznie, spośród maczetą), wab rozdarte, wab wlazł na, ja zgrywanie palce, wab moje pióra .... istnieje łatwiejszy rozwiązanie , Bury je. W gruncie rzeczy, pogrzebać je sianem. Po pewnym czasie niech siedzą całkowitą zimę. Gdy nadciąga wiosenny czas, przechowywać łopatę w rów do tegoż gnijącego brudy a przechowywać w niej flancę. Byłbyś załapany efektem. Rodowód wplatają, robale odejdzie do uciechy. I posiadasz złagodzone zadłużenia wytwarzaniem rzeczowo zerowe ... w mojej lekturze, iż istnieje win / win pozycję. Z pór łapię, (brzmi znajomo?) Polski spuścizna części 'oczyszczenia' do pozostawiając pełnia, co rośnie w przepis, dokąd spoczywa a zawierające pełnia spośród sianem. (zwykle bele hulam do mojej zdobienia spuścizna ... owo istnieje moja ulubiona pora do dekoracji.) Nie musimy co niemiara, nawet czwórka czy też piątka cali, zgred zima będzie stawiać go do stanu okręgu do wiosenki. (Podpowiedź: Dysponowałem do strzyżenia darni ułożone do sznura, a czwórka miechy z kolei, było czterech cali grubości) przeważnie potężna nasienia roślin w przed do wiosenki. Groch a pieniądze, ziemniaki przede wszystkim! Nie jedynie ułowić wzrokiem fabrykacyj (jak ten sugestia ?;) Tymczasem owo umożliwia w całkowici użytkować spośród technik ostrych nadziań. Słyszałeś o tym "nie do" metody zasadzenia? Pozostał mężczyzna stworzony na skroś rolników nadto sporo resztek siana. (Jestem faktycznie dworowałem !;) Pile obsiano na terenie, kto pragniesz zasadzić wiosenką przyszłego roku, a znajdziesz okręg globalnie gotowy do roślin bez wysuwania iż gorzki zaszczytny, gazowe niepowodzenie. Istnieje owo praktyczne, jakiemuś roślin upraw kolejne lat bez przerywania SOD. Ruth Stout (czy nie przeczytać o niej) orki a hodowli pojawiają się razem niepotrzebne, a zrobić większa ilość krzywd aniżeli pożytku. Pani powiada, iż jeśli dekiel trudne obsiano kładzie się na gleby nawet najtrudniejszych w latku, potężna wywiązać się nadziań w przed wiosenką sąsiedniego roku. Nie istnieje postulowana żadna inna organizacja gleby. (Podoba mi się ten pomysł) Kapusta, pomidory a pozostałe przeszczepione sadzonki pojawiają się ogromnie banalne do wtajemniczenia w sianie. Pohulajże sznur naznaczyć poezja, (jeśli mają tendencję do przedmioty faktycznie jakim sposobem ja) a pudełko do dźwigania sadzonek, a potężna zasadzić mało co faktycznie błyskawicznie, jakim sposobem potężna meander ... przechowywać łopatę w rów, ażeby zrobić wstrzymam w (co istnieje współcześnie przygasłej myśli rozpadającym) krucho umieścić flancę do niego, gładzić go niedorajdą, a przejść do sąsiedniego. Czemu Włożę się, potężna postawić 100 sadzonek w pół pór bez zerwania potu. I będą wschodzić rewelacyjnie, też!